Szukaj na tym blogu

wtorek, 7 listopada 2017

Art Deco 1920 - zestaw biżuterii

Ponieważ przez cały czas skupiałam się na prezentach dla wszystkich - w zasadzie nic nie zostawało mi do noszenia przeze mnie, dlatego zaczęłam sobie realizować projekty ode mnie dla mnie, czyli robię to co mi się szalenie podoba i noszę te błyskotki na co dzień.

Często korzystam przy tym z projektów i tutków udostępnianych przez inne biżuteryjki w sieci - postanowiłam też zrobić nową kategorię pt. znalezione na sieci - będę tu umieszczała linki do tutków i moje własne próby oparte na tych tutkach.

Pierwszym kandydatem jest wiktoriańska bransoleta do której materiał znalazłam na YouTube - a dokładnie tu: Click

Rzeczy zrobione tą metodą naprawdę są piękne - powalają inne osoby i nie pozostają nie zauważone.
Pierwsze próby były mozolne, ponieważ przyrost bransoletki był powolny, ale już opanowałam ją w stopniu, który pozwala na szybkie wyprodukowanie czegoś pięknego.
Zrobiłam ją na bazie zwykłego pasa cyrkoniowego oraz i pasa perełkowego - a efekt mnie osobiście szalenie się podoba i planuję już inne wersje tej bransoletki z użyciem czegoś innego niż perły oraz innej kolorystyki.  Do kompletu stworzyłam też parę kolczyków oraz pierścionek oraz zawieszkę

























Z całego serca polecam tą instrukcję - i to co powstało z jej pomocą.

Polecam śledzić wpisy, ponieważ w krótkim czasie pojawi się większy materiał z instrukcjami ;)

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...