Szukaj na tym blogu

czwartek, 29 maja 2014

Naszyjnik konwaliowy /lily of the valley necklace

Konwalia to przepiękny kwiat, krótko niestety kwitnie i przemija, ale szalenie mi się podoba i długo myślałam o biżuterii z nim w roli głównej.
Wreszcie nadarzyła się okazja, żeby nad nią popracować, gdyż sklep internetowy beadbeauty.pl ogłosił konkurs na Naszyjnik z kwiatami.
Tak więc inspiracją do powstania tego naszyjnika było wyzwanie beadbeauty.pl
Naszyjnik musiał być wcieleniem konwalii, jakiś czas zastanawiałam się jaka technika najlepiej wyłoni kielichy tego pięknego kwiatu. No i znalazłam, wykorzystałam technikę herringbone.
Przepis na podstawowy kwiatek w kształcie kielicha znalazłam tu, natomiast ponieważ nie odzwierciedlał on kielicha konwalii musiałam go nieco zmienić na moje potrzeby. Kwiat ten jest raczej pękaty, a nie jak rurka co widać na wskazanym przeze mnie poście.
Wykorzystałam więc początek robótki, a resztę dodałam od siebie, w następnych postach pokażę co i jak, w tym chciałam jedynie zaprezentować naszyjnik i poprosić Was o udział w głosowaniu jeśli Wam się podoba ;)
Sam naszyjnik to tubular herringbone, co też pokażę w następnych postach. Tymczasem oto praca w trakcie powstawania:


ENGLISH: Lily is a beautiful flower which blooms and unfortunately short passes , but I love it and I thought of jewelry made with the idea of using it.Finally, there was the opportunity to make it, because online store beadbeauty.pl announced a competition for Necklace with flowers.So the inspiration for this necklace was a challenge at beadbeauty.plNecklace had to be the incarnation of lily of the valley, I`ve spent some time wondering what is the best technique to make cups of this beautiful flower. Well, I found one, I used the herringbone technique .The recipe for a basic cup shaped flower I`ve found here , but because it does not reflect the cup lily of the valley I had to change it a bit for my needs . This flower is rather pudgy, not like what you see on the related post.So I used the beginning of needlework, and I added the rest from me, in the next posts I will show you know how, now I wanted only to present the necklace and ask you to participate in the vote if you like it ;)The rope is a tubular herringbone rope, which I 'll show in future posts . Meanwhile, here's the work in progress :















I gotowy naszyjnik w pełnej krasie :)
ENGLISH: And necklace itself:































Link do głosowania jest tu jeśli naszyjnik Wam się spodobał i uważacie, że jest tego wart, weźcie udział w głosowaniu ;) Głosowanie polega na zostawieniu swojego LIKE`a ;)


ENGLISH:
Here is a web link for votes if you like it of course and you think it is worth to have your vote by clicking LIKE button

7 komentarzy:

  1. Ja też lubię konwalie. Szalenie udana interpretacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Konwalia jest fascynująca, jednocześnie prosta i ozdobna, miałaś świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny! To chyba, nie, na pewno, najpiękniejsza praca z koralików jaką widziałam. Genialny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie mogę się napatrzeć! Uwielbiam konwalie, a te tutaj są idealne :)

      Usuń
  4. dziękuję Wam za komentarze ;) cieszę się, że naszyjnik się Wam podoba;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...