Szukaj na tym blogu

niedziela, 6 października 2013

Bransoletka superduo - zimowo-jesienna - norweskie wzory - Herringbone ;)

Zima tuż tuż, a z nią poszukiwanie prezentów, grzanie ciałka przy grzejniku i wieczorne robótkowanie, o ile pozwoli czas i rodzina ;)
Tym razem chciałam Wam pokazać coś na co wpadłam przez pewien prezent, który dostałam od koleżanki w zeszłym roku, a który to z racji pogody wyciągnęłam na światło dzienne, chodzi o legginsy w norweskie wzorki, typu gwiazdka, renifer itp., wszystko przygotowane na zimę. Pomyślałam, że można spróbować zadoptować superduo do biżuterii związanej z zimową słotą i takim właśnie norweskim wzorkiem, na fali powstała więc bransoletka superduo, którą pieszczotliwie nazywam sweterkową, bo przypomina nieco wzór na norweskim sweterku, na żywo jest naprawdę śliczna, a jak zwykle mój aparat nie oddaje tego w pełni. Próbuję jeszcze z innymi wzorami typu norweskiego, jeśli wynik mnie zadowoli pochwalę się ;)
Chciałabym też zwrócić uwagę na bransoletkę i w ogóle na twórczość koralikową mojej koleżanki Akke Jonkhof, którą poznałam przy okazji tego posta jak się okazało, że moja i jej bransoletki wyglądają prawie tak samo, Akke powiedziała mi wtedy, że wzory geometryczne są powtarzalne z czym się w zupełności zgadzam, bardzo podobała jej się moja wersja, choć wcześniej nie wiedziałyśmy nic o sobie, ani o naszych blogach. Cóż znakomitych ludzi poznaje się każdego dnia.
Polecam jej bloga i w ogóle jej osobę, to fantastyczna blogerka. Ogólnie zaglądam często na jej bloga co i Wam polecam, ma niesamowite pomysły. To co robi z koralikami Super Duo i O Beads jest obłędne.

 Wracając do bransoletki gotowa bransoletka sweterkowa prezentuje się tak:









Do jej realizacji użyłam:

1. super duo matte metalix flax
2. super duo siam ruby picasso
3. super duo lava red
4. super duo luster transparent gold white
5. round 11/0 gold






















lubię używać tych koralików, co już wielokrotnie pisałam, dają tyle możliwości, wkrótce kolejny projekt SD.
Powodzenia

10 komentarzy:

  1. Jak to nie oddaje! Zakochałam się w niej. Dodaje do ulubionych i pewnie, kiedyś, kiedyś, zacznę przygodę z SD. Pozwolisz na inspirowanie się nią?

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna jest ,tak samo jak wszystkie ,podziwiam i gratuluje umiejetnosci

    OdpowiedzUsuń
  3. Do you have a pattern for this bracelet? I love it!

    OdpowiedzUsuń
  4. I do, but since my beading friend is selling this on etsy, I cannot put it on this blog sorry ;) It wouldn't be right, so if you are interested let me know on my email, I`ll give you links for this bracelet on web site of this beader

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Please send me the link for directions to this amazing bracelet. I would really appreciate it.
      texgal121212@yahoo.com
      Thank you, Linda

      Usuń
  5. Splendide ! merci pour les schémas

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, też chciałabym wzór do niej bo jest piękna ���� byłabym bardzo wdzięczna za wysłanie Agnieszka4477@gmail.com z góry dziękuję i pozdrawiam ����

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...