Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Hematytowe kolczyki w stylu rzymskim - Krok po kroku

Dzisiaj moja nowa miłość, po zakończeniu serialu Spartacus, gdzie można było podziwiać gro biżuterii w stylu rzymskich zapragnęłam czegoś w takim stylu. W pierwszej kolejności padło na kolczyki, jako, ze są one najprostsze do realizacji.
Ponieważ zdjęcia uważam za wystarczające jeśli chodzi o realizację i tym razem posłużę się foto tutkiem ;) myślę, że mi wybaczycie - można bez problemu się zorientować co i jak ;) A przynajmniej mam taką nadzieję, wkrótce różne różności w tym stylu i trochę nauki różnych technik, także zapraszam na mojego bloga.

1. Materiały:
- bigle do kolczyków
- szpilki do zamocowania elementów kolczyka (UWAGA - nie haczyki)
- przekładki
- hematytowe pastylki
- kulki stoperowe
- szczypce i modelujące i zaciskające
- łańcuszek o dowolnej fakturze i kolorze - długość zależy od Was, myślę, że spokojnie wystarczy 30 cm


Do dzieła:

2. How to - foto tutek

nawlekamy elementy kolczyków na szpilki



 formujemy kółeczka mocujące

 wieszamy elementy na łańcuszku



 a łańcuszek na bigle




I mamy ;)




Polecam własnoręczne próby ;)

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...