Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Słonecznikowa opaska do włosów / Sunflower headband

Przez ostatnie tygodnie leniwie dziergałam sobie różne dziergadełka, a ponieważ byłam na wakacjach to trochę mnie nie było w sieci, ale ręce były w ciągłym ruchu, więc teraz mogę Wam pokazać co nieco. Zaczniemy od opaski do włosów, ponieważ samo oplatanie to nie tajemnica, tylko zwykłe oplatanie rivoli koralikami, nie będę w tym przypadku załączała tutoriala jak szczegółowo to zrobić, ponieważ szczegółowo jak oplatać rivoli już było ;)
Pierwszy krok to zakup bazy do opaski, w dowolnym fasonie, ja wybrałam takową w miedzianym kolorze z miejscem na wszycie "czegoś" dekoracyjnego, w moim przypadku jest to słonecznik, zrobiony z oplecionego kryształku rivoli oraz koralików w słonecznikowym kolorze TOHO solo.
Potem oplatamy rivoli, jedyna zmiana to wplecenie koralików solo zamiast 11/0 wokół oplatanki i mamy słonecznik ;)

Oto jak się prezentuje:

ENGLISH:

Over the last few weeks I`ve made many things and because I was on vacation I was not present in the network, but my hands were in constant motion, so now I can show you a little bit of my latest work. We'll start with hair bands, I will not in this case put tutorial how to do it in detail, because it was explained in detail in the past.

The first step is to buy the base for the head band, in any fashion, I`ve found one in a copper color with space for stitching "something" ornament, in my case, this is a sunflower, made ​​of braided and beaded rivoli kryształku in sunflower-colored TOHO solo.

Here's how they look:










To dopiero początek ;)
This is only just a beginning

2 komentarze:

  1. Piękna opaska: już sama baza mi się podoba, a słonecznik cudny.
    Pozdrawiam słonecznie, choć za oknem bardzo ponuro.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna opaska! Podoba mi się oplatanie rivoli, ale na razie moje nieśmiałe próby spełzają na niczym... Lubię za to obszywać rivoli sutaszem :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...