Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Liebster Blog Award

Ostatnio otrzymałam od HandMade by Kaśka i wcześniej od MAR oraz od Szydełkiem i Koralikiem wyróżnienie Liebster Blog Award, za co bardzo dziękuję, nie wiem, czym się zasłużyłam, ale z całego serca dziękuję.  Przepraszam za poślizg w odpowiedzi, gonitwa za dwójką dzieci to duże wyzwanie i czasami nie daję rady czasowo ;) Dlatego umieszczam zebrane je razem w jednym miejscu ;)
Robię to co robię bo lubię, cieszę się, że komuś się to podoba, co dodatkowo motywuje do dalszego działania. Mam w głowie tyle pomysłów, że czasu notorycznie brak, ale co tam, jeśli się Wam podobają moje robótki znajdę czas ;)

Oto moje odpowiedzi na pytania:

1. Herbata czy kawa? zdecydowanie obydwie te opcje, kocham kawę i herbatę - więcej piję herbaty, zwłaszcza tej prawdziwej nie aromatyzowanej, białej jaśminowej, to zdecydowany mercedes wśród herbat

2. Góry czy morze? trudne pytanie- ale odpowiedź musi brzmieć MORZE ;) zwłaszcza ciepłe, gdzie można dać nura

3. Pies czy kot? Zdecydowanie Pies, kot jest zbyt niezależnym stworzeniem, a psy to takie przytulanki

4. Czy lubisz czytać? Zawsze i wszędzie ;)

5. Ulubiona książka do której lubisz wracać ?  Saga o ludziach lodu

6. Czy lubisz gotować?  Uwielbiam, zwłaszcza eksperymentować w kuchni

7. Czy preferujesz polskich producentów?  Jak najbardziej i z zadowoleniem stwierdzam, że jakość jest naprawdę coraz bardziej godna polecenia

8. Czy lubisz chodzić do ciucholandów? nie, szyję sobie sama co mogę, a czego nie mogę kupuję przez net

9. Wolisz relaks bierny czy czynny? obydwie formy są super ;)

10. Czy lubisz kuchnie polską? No pewnie, że tak ;)

11. Złoto czy srebro? Lubię połączenie tych dwóch metali


Drugie odpowiedzi:



1. Co w życiu sprawa mi największą przyjemność..?  Możliwość odpoczynku w miłej scenerii z kawą i dobrym serniczkiem oraz książką marzeń
 
2. Swój dzień zaczynam od...? herbaty

3. Chciałabym móc sprawić...? żeby świat tak nie pędził, bo nie o to chodzi w życiu

4. Prowadzenie bloga to dla mnie...? czysta i niepohamowana przyjemność
 
5. Najbardziej lubię...? spędzać czas na czytaniu książek
 
6. Najchętniej spędzam czas...? Koralikując

7. Chciałabym...? mieć więcej czasu

8. Nie lubię gdy...? Ktoś nie próbuje walczyć z bezsensownością, tylko w niej tkwi, chodzi o wypowiedzi typu: tak mi źle, bo...... a potem kawa jest niedobra, w pracy mnie nie doceniają, chłopak wybrał inną..... Trzeba coś z tym zrobić, a nie narzekać.
 
9. Najfajniejszą chwilą w moim życiu było...? Pierwsze nurkowanie
 
10. Mój ulubiony film...? jest ich tak wiele, ale wielokrotnie wracam do moich kultowych seriali SF - Stargate Atlantis i obyczajówki - Dr Queen
 
11. Najbardziej jestem podobna do...? Siebie ;)


 i trzecie odpowiedzi:

1. Czy lubisz niespodzianki? Zależy jakie, ale ogólnie tak
2.Tatuaż czy piercing? żadne z tych dwóch
3.Czy lubisz owady? lubię ;)
4.Zumba czy pilates? Zumbaaaaaaaaaaaa
5.Jesteś optymistką czy pesymistką? Optymistka oczywiście
6.Najgorsza potrawa z czasów dzieciństwa to...? mleko z kaszą manną
7. Co lubisz robić w deszczowe dni? książka i gonitwa z dziećmi
8.Co wywołuje Twój uśmiech na twarzy? uśmiech na Twarzach moich dzieci
9.Co dla Ciebie w życiu liczy się najbardziej? rodzina i natura, bo tam nie ma wyścigu szczurów
10.Co byłoby dla Ciebie absolutnie niezbędne na bezludnej wyspie? woda i narzędzia przetrwania
11.Czego nigdy w życiu nie zjesz? ostryg


OKI, a teraz moje nominacje:

  1. Miracolo
  2. LongThread
  3. Biżuteria-Blond
  4. Biżuteria i inne błyskotki
  5. bo plotę trzy po trzy
  6. Robótkowy kącik Doris
  7. Tilda Nasza pasja
  8. Mała sztuka
  9. Czary Mary z materiału
  10. Buduar Porcelany
  11. Szydełkiem i koralikiem


Moje pytania:

  1. Baśnie czy rzeczywistość ?
  2. Co lubisz robić w czasie wolnym ?
  3. Luke Skywalker czy Han Solo ?
  4. Czy lubisz modę lub/i biżuterię retro ?
  5. Czarny czy biały ?
  6. Jak podchodzisz do kupowania markowych rzeczy, czy metki są dla Ciebie ważne ?
  7. Czy lubisz modę ala Japan Style ?
  8. W jakich czasach byś żyła gdybyś mogła wybrać ?
  9. Jak spędzasz wieczory?
  10. Czy lubisz gotować - w sensie oryginalnych potraw - co to jest ?
  11. Czy lubisz chodzić na zakupy ?

To tyle kochani, Buziaki i pozdrowienia dla Wszystkich, wkrótce nowy projekt na mojej stronie z instrukcją wykonania oczywiście

4 komentarze:

  1. Kasiu, bardzo dziękuję za wyróżnienie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje prace są piękne, ciężko byłoby Ciebie nie uwzględnić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...