Szukaj na tym blogu

wtorek, 19 czerwca 2012

Kontrolowany PLAGIAT - karmelowy komplet w stylu bolly

Jak już wcześniej pisałam moją największą inspiracją są prace Weraph, jak tylko zobaczyłam jej karmelową bransoletkę zapragnęłam spróbować moich sił w zapleceniu podobnej, co też uczyniłam.

I pojawiły się schody, bo poza tym, że to sznur koralikowy, to dodatkowo metoda zwana ukośnikową, której nie mogłam do końca zastosować z dostępnych tutków, nie były dla mnie dość czytelne, więc tu również z pomocą przyszła Weronika z wyjaśnieniem co robię źle, za co jej serdecznie dziękuję. W związku z udanym procesem uczenia się powstała bransoletka na wzór jej oryginalnej bransoletki wygląda tak:



16 cm długości, 2 cm szerokości, 20 koralików w rzędzie wykonana z koralików TOHO 11/0 w kolorach: silver lined frosted smoky topaz, silver lined frosted lt topaz oraz silver lined milky white. Kolory praktycznie jak oryginał z wyjątkiem jednego koloru, którego nie miałam, no i wzoru w sensie warstw kolorów. Ta praca była pracą szkoleniową, po której zaczęły mi chodzić po głowie kolejne projekty.





Strasznie mi się spodobał efekt, w sumie ta metoda ukośnikowa jest dużo bardziej przyjazna dla palców i dłoni, więc zdecydowałam się z niej często korzystać. Efekty w kolejnych postach. Jak zrobić takie kolczyki też pokażę w którymś z kolejnych postów. Cierpliwości ;)




  
W związku z tym, że tak mi się spodobała karmelowa piękność dorobiłam do niej jeszcze pasujące kolczyki i drugą mini bransoletkę na zmianę, bądź drugą dłoń, jak ktoś woli.





no i tak prezentuje się cały komplet, do szczęścia zabrakło mi jeszcze czegoś na szyję, ale to pieśń przyszłości ;)







6 komentarzy:

  1. Świetnie splagiatowane! ;)
    Widziałam tę pracę Weraph i przyznam, że też chodzi mi po głowie wyszydełkowanie czegoś w podobnych kolorkach... wygląda na to, że ta bransoletka doczeka się zatem więcej plagiatów. ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też tak uważam, jest warta grzechu, ale już może w innych kolorach, sama planuję coś jeszcze upleść ;) wkrótce kolejne inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna na prawdę jestem pod wielkim wrażeniem :) zapewne bede tu jeszcze zagladać i to nie raz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny artykuł ale pobierz sobie program antyplagiatowy ze strony www.antyplagiat.net bo widziałem że ktoś kopiuje twoje teksty

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny artykuł ale pobierz sobie program antyplagiatowy ze strony www.antyplagiat.net bo widziałem że ktoś kopiuje twoje teksty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki, popatrzę co i jak, ale działam na zasadzie Open ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...